tisdag 21 september 2010

Bild Debi Treolar

Hej goa goa vänner!!


Tisdag och inge roligt väder!!! Jooo, nu är hösten här på riktigt...
Har bakat som vanligt på morgonen och känner att jag skulle behöva få lite inspiration..ibland så är det ju bara tomt i skallen och jag kan inte komma på någe endaste roligt att göra...det blir liksom slentrian. Har Du något smarrigt tips du har lust att dela med dig utav så är jag ytterst tacksam :-)) ibland behövs helt enkelt lite hjälp...
Snart är det dax för lite omgörning i butiken, höstvarorna börjar trilla in och jag skall faktiskt flytta butiken till ett annat rum här i huset så jag kan få lite mer fikabord för att göra det lite extra mysigt nu till höstmörkret och vi lanserar vår AfternoonTea på Fredagseftermiddagar....jag lääääängtar...det riktigt kliar i fingrarna efter att få göra om och ändra lite grann jag har nästan allt klart framför mig, men det kanske blir lite ändringar längs arbetets gång vi får se...eller Ni får väl se ;-)

Ha det Gott..så hörs vi snart igen!!

Kat

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar