söndag 26 september 2010

Kom och Fynda!!!!

Söndag 3/10 11.00-15.00 ca har vi Baklucke Loppis i vår Trädgård här i Vita Villan....kom och fynda!!! Vill Du vara med så hör av dig på 0707-836693

Idag har vi haft en Himla Massa Veteranmopeder på besök...fick ihop det till 29 glada entusiaster som tog sig hit för att fika och sedan ta sig en tur i trakterna....

Sååå roligt att även flera glada entusiaster utan moped tog sig hit för att fotografera och sjääääälvklart fika lite hos oss...Bilderna kommer under kvällen...


Ikväll blir det även lite omstrukturering i Villan, vi skall flytta om lite grann då jag får sällskap här i mitt hus så vi flyttar nu in butiken  för att skapa fler fikaplatser, vilket kommer bli toppen inför höstens evenemang. Å det kommer bli sååå fint, hoppas även Ni kommer att gilla det :-))

Det var allt för nu....Återkommer inom kort igen!

Å Du, glöööm Inte bort att komma och Loppa på söndag..:-))
Kram Kat

2 kommentarer:

  1. Hej !
    Går det bra om jag kommer på Afternoon Tea istället ? :)

    Kram
    Anci

    SvaraRadera
  2. yes jag kommer med min baklucka, fniss! jag drivar det på bloggen i veckan så kanske det kommer en del får vi hoppas!!! varmkram lotten

    SvaraRadera