torsdag 2 december 2010

Systrars Söta Livstilsbutik & Café har nu lagt ned sin verksamhet, företaget finns kvar men tyvärr fick vi ej hyra Vita Villan mer och var tvungna att lägga ned och flytta ut. Känns tomt och tragiskt men det är bara att gå vidare mot nya mål.. 


I helgen var vi med på Skokloster Julmarknad med lite av våra inredningsprodukter i Slottsgården var det då ingen värme det kan jag lova Er...men vi höll värmen med Julsånger och Glögg tillsammans med våra bordsgrannar :-) Här kommer lite bilder från Julmarknaden...Ha det gott i kylan..så hörs vi snart igen.

Kram

For my family in USA....Here some pictures from the Christmas Market in Skokloster..Anna and I was attending. It was a terrible cold in the Castle but we kept warm with hot wine (glögg) and singing.

5 kommentarer:

  1. Va !! Finns inte Systrars Söta mer ?? Vad tråkigt ! Jag som tycker om att komma till dig och ha en mysig stund. Vad händer nu ? Hur känns det ??

    Varm och stor kram till dig
    Anci

    SvaraRadera
  2. Så det var det som hände. Usch vad tråkigt och jag som inte ens hann besöka er. Funderar du på att starta något nytt?Stor kram Katta

    SvaraRadera
  3. Jag och mina systrar fick liksom ett hål i vår världsbild/Bålstakarta när ni försvann från villan. Trist!
    Hur gör man om man nu vill köpa era fina saker? Eller för den delen ha en skön stund med fika och hembakt?

    SvaraRadera
  4. Hej Katarina!!

    Rusan berättade att du lagt ned, åååå vad ledsen jag blev!!Fy, som du har kämpat, vad tråkigt det måste kännas.
    Ska du återuppta verksamheten någon annanstans??
    Kramar Anna

    SvaraRadera
  5. Hej!

    Det var verkligen tråkiga nyheter! Det var ju Bålstas allra största pärla. Hoppas att du driver vidare din verksamhet i någon form och att vi får veta så att vi kan besöka och gotta oss i allt fint och mysigt.

    Ha det gott och lycka till med vad du än tar för dig!

    Kram kram

    ANKAN

    SvaraRadera