torsdag 30 september 2010








Äntligen Fredag!!!

Såå skönt för jag skall få vara ledig imorgon...En hääärlig känsla :-)) Denna Fredag får jag också sällskap i Villan jag kommer att få medarbetare som skall husera på övervåningen i det mindre rummet där det blir kontor. Jätteroligt med sällsis i huset, det blir så lättare att bolla ideer då eller hur? Så vi har ju gjort om lite grann i huset butiken har flyttat och fyllts på med nya varor, jättefina tunikor från Vandeurs Danmark tex. Här kommer lite bilder från det, jag gillar det skarpt.... Nu får vi ju två rum med ljusterapi känsla :-)) dessutom en underbar utsikt över Kalmarviken och det kan ju inte bli annat än rätt!

Ha nu en riktigt skön helg och glöm ej bort vår loppis på söndag, hoppas du har möjlighet att kika förbi..

Kram Kat

3 kommentarer:

  1. Vad mysigt med bakluckeloppis. Jag ska verkigen försöka komma. Hoppas det blir så fint väder som idag.

    Ha en myspysig fredag

    Kramar Lena

    SvaraRadera
  2. Hej
    var finns ni? Adress? Får man sälja själv på loppisen? vad kostar det?

    Helena

    SvaraRadera
  3. Vilka fina bilder! Läste nyss om loppisen hos din syrra. Gud, vad roligt!

    kramis Lisa

    SvaraRadera