torsdag 7 oktober 2010

Veckorna fullkomligt bara susar förbi....hinner inte riktigt med faktiskt. Snart står Julen framför dörren är det inte otroligt, tyckte ju sommarn precis var här..Men idag så blåser det och regnar en riktig höstdag...som passar perfekt för att sitta inne och mysa med en chailatté.

Idag har jag haft besök av tidningsvärlden här i mitt hus ett reportage som skulle göras om något helt annat än Villan, men det gjorde mig absolut ingenting det är bara roligt att få besök och förhoppningsvis så syns det något från huset sen i bilderna...Å nästa vecka blir det plåtning för ett Julreportage för en annan tidning sååå kul.

I ugnen ligger äppelsnittar som jag är sååååå sugen att smaka på själv till min chailatté, får nog lov att hejda mig när det gäller godsaker men kan ju inte lååta bli att smaka på mina alster..:-)) Snart snart kommer vi att ha premiär för våra fredagar med Afternoon Tea....så håll ut!

Bild Debi Treolar


Ha det bäst Nu Alla och glöm inte att ta hand om Er själv i höstrusket..
Kram Kat

2 kommentarer:

  1. Hej !
    Tack för ett trevligt besök i ditt mysiga café & butik !!

    Kram
    Anci

    SvaraRadera
  2. Men jag hoppas att helgen är underbar!

    Kram Lisa

    SvaraRadera